
پس از اجراهای موفق و پرمخاطب در پایتخت، حالا نوبت به شیرازیها رسیده است تا میزبان یکی از متفاوتترین رویدادهای موسیقی راک کشور باشند. سجاد افشاریان، نویسنده، کارگردان و تهیهکننده تئاتر و سینما، پس از تهیهکنندگی کنسرت «کینگ رام» در تماشاخانه لبخند تهران (۴ تا ۱۵ اردیبهشت)، این بار این پروژه موسیقایی را به زادگاه خود، شهر شیراز میبرد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، این کنسرت ویژه به تهیهکنندگی سجاد افشاریان، روز پنجشنبه ۲۴ اردیبهشتماه از ساعت ۱۹:۰۰ الی ۲۲:۰۰ در مجموعه فرهنگی هنری حافظ شیراز روی صحنه خواهد رفت. در این اجرا، هنرمندان توانمندی همچون محمد شریعت، طاها مظاهری، عرفان عاصمینژاد و فراز کشوری به عنوان اجراگران اصلی، کینگ رام را همراهی خواهند کرد. همچنین تیمی حرفهای از عوامل فنی از جمله ساسان بخششی (صدابردار)، علی یوسفی (طراح نور)، کمیل محمدی (طراح لباس) و امیرحسین میرزایی (عکاس و تصویربردار) تدارکات بصری و شنیداری این رویداد را بر عهده دارند.
رامین سیدامامی با نام هنری «کینگ رام»، خواننده، نوازنده و پادکستر سرشناس ایرانی در سبک راک پستپانک است. او که فعالیت حرفهای خود را با گروه «هایپرنوا» در تهران آغاز کرد و بعدها در نیویورک به روی صحنه رفت، در سال ۲۰۱۴ (۱۳۹۳) پس از نزدیک به دو دهه به ایران بازگشت. جالب است بدانید که اولین اجرای رسمی او در ایران نیز سالها پیش در جریان یکی از نمایشهای سجاد افشاریان رقم خورد و حالا این دو هنرمند در یک همکاری تازه، موسیقی راک مستقل را به شیراز میبرند.
شما میتوانید تمامی اخبار مربوط به تمدید، پوشش تصویری و حواشی این کنسرت را از رسانه «تیکا موزیک» دنبال کنید. به نظر شما حضور گروههای موسیقی مستقل در شهرهایی به جز تهران، چقدر به پویایی این سبک کمک میکند؟ نظرات خود را در بخش کامنتها با ما به اشتراک بگذارید.



